ÁSZF
Általános szerződési feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF)
tartalmazza a webaruhaz.lombik.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető
szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi
használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai
tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető
tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi
és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
Név: [Lombik Kft.]
Székhely: [1077, Budapest, Király utca 95.]
Levelezési cím: [1119 Budapest, Borszék köz 7.]
Üzlethelyiség címe: [1119 Budapest, Borszék köz
7.]
Képviselő neve: [Juhász Attila]
Cégjegyzékszám: [0109560514]
Adószám: [12154711-2-42]
Közösségi adószám: HU12154711
Számlavezető pénzintézet: Unicredit Bank
Számlaszám: [10918001-00000064-44140007]
IBAN számlaszám: HU05 10918001-00000064-44140007
E-mail cím: [info [kukac] lombik.hu]
Telefonszám: [+36-70/677-4022]
3. A honlapon folytatott tevékenység
Mérőeszközök forgalmazása, szervizelése
4.1. Felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára
használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a
használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos
gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi
épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói
által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és
kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap
használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem
közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen
elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem
köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató
jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket
keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek,
stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni,
módosítani, terjeszteni tilos!
5. A honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési
lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó
menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva
találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban
kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön
szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet
erejéig megjelölés. A Többet olcsóbban több darab
rendelése esetén mennyiségi kedvezményt biztosít. Az Újdonságok menüpontban
találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenő termékek.
A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek
listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy
oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet
lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve
érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről,
áráról.
A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni.
A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan
listaszerűen jelennek meg.
A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a
kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a
kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja
azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve
törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a
kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve
folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van
belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra.
A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az
alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám,
számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz
az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres
regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A
Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez
esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban
tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai
frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására
jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a
honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a
Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail
címének és jelszavának megadásával folyatatható.
A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell
választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy
összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát,
és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén
a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent
megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti
rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap
megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a
visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb
24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.
Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést
a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont
segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok
módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja
módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti
nyomon.
5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a
visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a
visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a
megrendelt termékeket nem köteles átvenni.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott
adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a
választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen
felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A
megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre
az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi
CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és
a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.)
Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól
szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön
létre.
5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli
szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.5. Számla
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki.
A számlát az áru átvételekor, vagy a termékkel együtt
kapja meg a csomagban.
5.6. Fizetés
Az alábbi fizetési
módokkal tud fizetni internetes megrendelés esetén:
Utánvét -
átvételkor fizet készpénzzel
Bankkártya - CIB
Bank internet felületen
Előre utalás, átutalás
– e-mailen küldünk értesítést, a fizetés menetéről
A számlát minden fizetési mód esetén a megrendelt termékkel
együtt küldjük, a csomagban fogja megtalálni.
Az alábbi fizetési módokkal tud fizetni üzleteinkben (Pesten: 1077 Budapest Király utca 95. Budán: 1119 Budapest, Borszék köz 7.) történő vásárlás esetén:
Készpénz
Bankkártya
5.7. Átvételi lehetőséges, Szállítás
Házhoz szállítással (utánvétes fizetési mód esetén)
A termék árát és a szállítás költségét kézbesítéskor, a
futárnak kell kifizetni. A megrendelés során lehetőleg mobiltelefonos
elérhetőségét mindenképpen kérjük megadni!
Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni,
hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a
terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a
termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum
aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt
jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával
élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag
mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy
a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék
visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az
átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szállítási költségek
Megrendelés végösszeg Szállítási költség
0 Ft - 29.999,- Ft 1.600 Ft
30.000,- Ft felett Ingyenes!
A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a
szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon
belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A
Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a
Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a
szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a
szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését
megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás
felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem
máskor - kellett volna teljesíteni.
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre
vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az
áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban
Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára
szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól
eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14)
napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék
átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási
szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például
postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1.
pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.
Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló
e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben
gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi
elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát
az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul
visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben
érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát
14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás
dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve
a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás
szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy
hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a
Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de
legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül
visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos
határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak
átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének
költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött
csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül
az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de
legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14
napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi
ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget
is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a
Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól
eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést
mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem
igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a
korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott
fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a
Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja;
e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen
többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben
bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és
működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt
következett be.
6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az
elállási jog
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a
szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a
Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó
tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási
jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára,
illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos
elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a
Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató
elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére
szabtak.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely
egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem
küldhető vissza.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást
követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a
Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős
javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint
számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást
követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.
A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom
tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével
kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg
nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően
elveszíti elállási jogát.
7.1. Kellékszavatosság
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a
vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő
Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt
érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a
termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl
kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.
Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az
átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti
szavatossági igényeit.
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi
kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést,
kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen
vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan
többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem
kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is
kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a
szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy
másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve,
ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után
haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2)
hónapon belül közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben
érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő)
követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már
a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével,
vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor
mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja,
hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően
keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának
helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem
rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap
elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a
Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában
fennállt.
7.2. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája
esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó –
választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági
igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás
termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a
forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem
rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó
általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E
határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó
dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése
esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a
terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta
forgalomba, vagy
- a
hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában
nem volt felismerhető vagy
- a
termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából
ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy
okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt
termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a
Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz
előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén
kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében
felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási
cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék
a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a
Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az
esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és
jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre,
egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a
jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott
jogosultságoktól függetlenül megilletik.
7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi
elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: [Lombik Kft.]
Levelezési cím: [1119 Budapest, Borszék köz 7.]
Telefonszám: [+36-1/209-3721]
E-mail cím: [info [kukac]lombik.hu]
8. Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével
kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: [Lombik Kft.]
Levelezési cím: [1119 Budapest, Borszék köz 7.]
Telefonszám: [+36-1/209-3721]
E-mail cím: [info [kukac] lombik.hu]
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége
van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs
lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz
kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet –
melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt
(üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy
ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó
szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési
szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak
legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati
példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra
vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével
rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a
későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon
belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a
postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás
indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen
fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem
rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó
számára:
- Panasztétel
a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- Békéltető
testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint
illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
- Bírósági
eljárás kezdeményezése,
9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek
árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor
módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe,
és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó
részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását,
különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A
Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az
internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
9.3. Adatvédelmi szabályzat
A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el:
https://webaruhaz.lombik.hu/aszf